Allt på plats och Jörgen Jönsson

Nu sitter jag helt själv i min nya fina lägenhet :) Det känns lite konstigt måste jag erkänna, men jag vänjer mig nog snart! Det är iallafall svårt att inte trivas här i mitt lila-svarta hem !




Köpte förstås det mesta på IKEA, där jag för övrigt såg ingen mindre än Jörgen Jönsson. Ni som känner mig vet att det största minuset med att flytta till Karlstad har varit Färjestad. Och som att stöta på Jörgen Jönson det första man gör inte vore tillräckligt så finns det massa FBK böcker på bokia och det första jag möts av när jag kommer in på Nöjesbutiken är DVDn om guldåret 2009. Hur ska jag överleva i en sådan stad??



Jörgen handlar också på Ikea.

Kommentarer
Postat av: Ronja

HAHAHAHA ja, HUR ska du överleva?! Vilken tur att det inte är SÅ långt hem, utan att du kan säkert kan få åka hem och se åt minstonde någon frölunda match..

2009-09-06 @ 21:23:57
Postat av: Anonym

hahahaha ja, HUR ska du överleva?!

Vilken tur att det inte är SÅ långt hem, utan att du kanske kan åka och se åtminstonde någon frölundamatch, så att du inte känner dig helt borta.

2009-09-06 @ 21:27:19
Postat av: Ronja

humm.. ja, det var jag som skrev båda kommentarerna. Men det såg ut som om den första inte hade kommit up, så jag fick skriva igen..

2009-09-06 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0