Ett sanningens ord från en Chelsea-kamrat.

Idag skrev han som alltid skriver sport & spel i GP, men som jag inte kommer ihåg namnet på just nu, något riktigt klokt ...

"Att hålla på Chelsea känns ibland som att hålla på Microsoft"

Jag kunde inte sagt det bättre själv.

Jag menar, självklart finns det inget bättre än att hålla på ett vinnande lag och självklart blir man glad när de vinner. Till exempel har säsongens hitills två matcher varit jättehärliga segrar på grund av att de vänt ett underläge. Men det finns en speciell känsla hos mitt andra lag, Ljungskile SK, där en vinst är någonting extra. I Chelsea hör en vinst i ligan nästan till en självklarhet. De ska vinna och de gör de oftast också.




Kommentarer
Postat av: Jimmy

Bästa reklamen ; )

ser att du gillar fotboll ?



Pussipuss

2009-08-21 @ 16:25:08
URL: http://jimmyelzein.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en härlig kväll =)

2009-08-21 @ 21:25:09
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0