Sallad deluxe


Mätt som en plätt blev jag nu efter min ruccola-grillad kyckling-fetaost-keso-sallad :) Kom på att jag kunde ju lagt i dom där två körsbärstomaterna jag hade kvar. Men äh, får la ta dom som godis ikväll istället!

Idag har jag flängt runt som en apa känns det som. (Flänger apor föresten?) Fram och tillbaka till stan hundra tusen gånger. Minst. Och nu funderar jag på att knalla iväg till Kronoparken för lite glass också. Får se hur det blir med det.

Var i skolan en sväng också. Först en kort handledning, sen gjorde vi klart uppgiften vi hade, med snygga tårtdiagram och grejer. Grupp A4 is the Shit. Även om vi inte var kompletta idag..."Den första har nu fått lämna gruppen." :) Henke fixade med koder och Hanna blev av med sin powerpiont oskuld. Jag satt emellan och var kung ;)...drottning då.

Håve - Fruulönda ikväll då.




Kommentarer
Postat av: e l i n s

måste säga att jag tycker din design är grymt cool (:

2009-10-22 @ 19:01:56
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var så lite så! (:

hoppas du haft en bra fredag?

2009-10-23 @ 17:22:02
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0