Kalkon & Kanoners (del 2)



En vecka har gått och nu är det här igen, det som jag vet att ni alla har väntat på.Vad har hänt och sagts under veckan som gått? Vad diggar vi hårt och vad gillar vi not so much. Mina damer och herrar, Kalkon och Kanoners!

Veckans kanoners

Finns det ens något alternativ? I förra veckan blev det klart att Jonas Nordqvist får lämna Frölunda. Ett tråkigt men uppenbarligen nödvändigt beslut. Med andra ord var Nordqvist ute på marknaden igen och Brynäs var inte sena med att komma överens om en värvning. Fint! Bara ett litet problem...de har inte råd. För att få ihop till Nordqvist lön har man i Brynäs då vädjat till sponorer och medlemmar om att skänka en slant. Way to go Gävlebor!


Skänker du en slant till kampanj-Nordqvist?


Veckans kalkon

Emmanuel Adebayor. Egentligen rör det mig inte i ryggraden att den förre Arsenalanfallaren som numera tillhör Manchester City stämplade Van Persies tryne i matchen mot sitt gamla lag. Upprörda Arsenalfans bryr jag mig heller särskilt mycket om. Men jag tänker inte låta en sådan här chans att dissa "tofsjönsen" glida ur mina händer. Avstängningen är rätt. Diss,diss,diss.
Det kändes bra.



bilder från aftonbladet. 



Veckans bild



Nu kan du få en mobiltelefon med ditt allsvenska favoritlags märke på! Jippey! 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0