Tillbaka i skolbänken

Bara en snabbis innan jag drar iväg på första nollningsdagen!

Idag var jag alltså i skolan för första gången och det var skönt att allt liksom han dragit igång. Första kursen jag läser är Media och kommunikationskunskap, vilket verkar jättekul!
Fast det var massa olika program som läser den kursen, så jag vet inte riktigt vilka som tillhör informationsprogrammet, men det visar sig väl!

Nu ska jag som sagt på nollning! Blir stadsvandring och sen utgång på Nöjesfabriken.


Karlstad universitet

Kommentarer
Postat av: angelica

men det är lite kult med jacob hård. ;)

måste jag välja så väljer jag nog hellre a lennart juhlin på fyran. om jag nu måste välja :)

2009-08-25 @ 19:34:36
URL: http://anke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0