Mine, my own...my precious...


Igår när jag satt på stationen i Karlstad och hade det allmänt tråkigt i min väntan på tåget hände det plötsligt. Jag vred mitt huvud lite längre åt höger och daadaa...Henke och Joels ljuvliga leenden! Hockeybilaaagaan!!

Jag bokstavligen sprang fram till den (nåja, nästan iallafall) och snappade åt mig en. Slängde fram mina sista sedlar ur plånboken och den var min. En alldeles egen blänkande Hockeybilaga.


Obs! Det här är faktiskt ingen reklam-blogg från aftonbladet, även om man kan tro det :)


Förövrigt om bilagan. Sådär innehåll förutom NHL bevakningen som bara blir bättre och bättre för varje år, Men annars ganska förutsigbara artiklar och tunt om lagen. En sak fick mig att dra på smilbanden dock. Elitseriens 10 hetaste dueller: Nummer 6: Frölundas sekretariat VS. motståndarna.



åh,åh det ligger i luften.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0